…………

Svaki dan prokleto isti.. Ujutru pozorno navlacenje maske sretne osobe, pa onda gluma po cijeli dan..Zatim padne noc, tada je skidanje maske najbolnije…olako izlazim na kraj s ljudima,al sebe prevariti ne mogu..Nisam sretna.. fali mi sve..sve ono nekad..i ona..i on..i ona prosla ja..i sve…prokleto boli pri samoj pomisli da vise nicega nema…Znam, trebalo bi da sam do sada vec sve preboljela..da sam ih pustila..jer sami su odlucili da me napuste zauvijek… Prevarim sebe, al samo na kratko..tek toliko dok noc ne padne…a onda u tisini osluskujem prve taktove nasih pjesama..tada se raspem u hiljadu komada..toliko da nemam snage ni da se pokupim… i tako par trenutaka posmatram u sta sam se pretvorila…Nisam vise ista..nista vise nije isto…

2 komentara

  1. Sve je isto draga moja.. mozda cak i bolje. ali ti to ne zelis viditi.. KUKAVICA SI.. Nemas “muda” da prekrizis nekoga ko je tebe prekrizio u svom zivotu..Nemas hrabrosti da krenes dalje bez nekoga ko je krenuo dalje bez tebe.. i vidi cuda.. Taj neko je mnogo sretan bez tebe.. uziva i raduje se svakom danu.. smije se i sretan je.. a ti? U sta si se pretvorila? U osobu koja navlaci kojekakve sretne maske svakog dana i izigrava budalu kako bi skrenula misli sa jedne obicne osobe koja na nju i ne misli.. Slobodno.. Ja sam uz tebe.. Propadaj kad ti je bog dao.. Unisti se! Treba li jos da te gurnem dublje? Ups, ako to dublje i postoji!
    Hvala!

Komentariši